Morrn!

Ja, så var det då dags att gå upp igen. Jag är trött idag kan jag säga, mycket trött. Men det brukar bli bättre bara man kommit igång. Jag jobbar som sagt på ett spelcafé som caféansvarig tillsammans med en vän. Hon och jag ska STÄDA köket idag, det blir klorin från tak till golv. Inte världens roligaste sysselsättning, men den måste göras.

Jag hoppas på ett positivt samtal från min husläkare idag också. Men jag vet att det finns fler patienter än jag, så jag får nog räkna med att han kanske ringer en annan dag.

Idag är också dagen då jag börjar med schemalagd motion......hur nu det ska gå?? :-) Å andra sidan så är jag otroligt taggad denna gången, att jag hoppas på att lyckas.

Nu ska jag fixa lite här innan jag ska bege mig ut i regnet........ja inte för jag är så himla glad i värme, men regn är inget vidare det heller :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0