Familjedag på jobbet

Ja, det blev verkligen lyckat. God mat och trevlig stämning. Jag provade på spel jag knappt visste att vi hade. Blev beroende av Lips (typ karaoke med xbox) Dansmattorna var inte alls tråkiga dom heller :-) Och vilken motion sen! Jag var heeeeeeeeelt slut och svettig efter att ha hållt på ett tag. Hålla på med det några gånger i veckan så går man säkert ner i vikt. Roligare än att springa i motionsspår också, hehe. Kanske blir det att satsa på en sån investering?

Idag är det underbart väder ute, dörren står öppen och in kommer skön frisk luft. Jag hör fläkten i köket som ska suga upp ångan som kommer från dom grytor som puttrar på spisen. Blir hederlig köttgryta idag med ris. Doftar ljuvligt, hoppas det smakar likaså.

Känner mig glad idag, en skön känsla. Hoppas den håller i sig.

Nu ska jag duka, så ska vi snart sätta oss till bords :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Va härligt att höra att du verkar ha det bra kompis! =)

2010-09-13 @ 13:52:13
URL: http://honanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0