Kristianstad!

Jag och Magnus befinner oss i Kristianstad just nu. Vi bor på ett vandrarhem där vi inte varit innan, men det lär upprepas. Vilket rum/hus! Så fint och fräsht, känns snarare som hotell. Det ingår till och med handdukar och sängkläder, allt är bäddat och klart när man anländer. Och det kostar endast 400 för oss båda :-) Bara så mysigt! Dennis är hos Kristian och Joel, jag tror han tycker det är jätteskönt att slippa oss.

På Måndag ska vi ha 2 möten på jobbet, sen bär det av till habiliteringen för att träffa Dennis doktor. Hoppas få hjälp med hans medicinering. På Tisdag påbörjar jag min sista vecka på jobbet, detta med väldigt blandade känslor.

Nä, nu blir det att hoppa ner i den sköna sängen här och zappa på teven :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0