Orosmoment!

En ny vecka är här och jag har varit vaken sen 2 inatt. Är så mycke tankar som far i huvet om både det ena och det andra. Det är tur att jag är ledig från jobbet idag. Däremot ska vi till Kalmar med Dennis idag, till habiliteringen. Han ska träffa 2 olika sorters logopeder.

Min handläggare på AF ringde mig i Fredags och sa att dom inte kan förlänga min praktik på jobbet heller, så om inget annat händer så slutar jag där den 1 Okt. Känns riktigt jobbigt att behöva lämna nåt som man varit med och byggt upp själv från grunden. En stor besvikelse ska ärligt erkännas. Men men, det är bara att ta nya tag och se vad som dyker upp…..eller inte.

Igår låg jag med migrän precis hela dagen. Magnus var iväg och fiskade, så jag och Dennis var bjudna till mamma och pappa på lunch. Hann inte mer än dit förräns jag kräktes. Jag fick iaf i mig lite mat, sen var det bara hem o lägga sig igen. Tror jag har mycke lättare för att få migrän och andra åkommor nu när jag känner mig mer pressad iom jobbet och så. Får försöka att inte hänga upp mig och ta en dag i taget, nåt jag är väldigt dålig på.

Nä, jag ska nog lägga mig en stund nu…….om inte annat så bara för att räta ut mig lite. Klockan ringer kl. 06


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0