Lördag.

Solen strålar in här så fint. Jag öppnade altandörren en stund men det var inte så varmt. Utanför "leker" två katter. Honan ålar och tvättar sig för fullt, för att göra sig fin för hanen. Jag vet vem som snart får kattungar :-)

Mina grabbar sover än, otroligt nog :-) Ja, att den ena (stora) kan sova är inte så ovanligt *L*

Finns inga direkta planer idag. Jag tror att Magnus ska till Trollis och jobba i skogen. Får väl väcka dom snart och kolla läget. Jag är riktigt sugen på frukost och det är mysigare att äta hela familjen än ensam :-)

Önskar alla en underbar Lördag.

Kommentarer
Postat av: Susanne Arvidsson

Ja, det är fint väder ute =)

Haha, ni ?

Ja, det brukar vara så, jag kan med sova bort en hel dag om det är så men nu för tiden så försöker jag att äta frukost när micke äter sin kl 06:00 på morgonen men jag håller med dig på den meningen att det är mysigare att äta frukost tillsammans än själv :P

Ha en underbar dag ni med :P

2011-04-09 @ 12:37:53
URL: http://dyrbaradiamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0