Underbart skönt....

Ja, det har det verkligen varit idag. Det blev ärtsoppa hemma hos föräldrarna idag, det var oerhört gott. Vi var mestadels ute i det sköna vädret. Sen skulle pappa och mamma iväg, så vi passade på att åka hem med dom. Hemma blev det ganska lugnt, var borta hos en av mina svågrar en sväng.

Sen vart det middag och därefter tog jag mig an disken medans Magnus gick ett varv med dammsugaren. Så nu är det rent och fint här igen :-)

Vi satt också ute på altanen och njöt en stund efter att vi var färdiga med allt. Bara så härligt :-)

Kvällen blir lugn, lite tevetitt och sen soooooova :-) Inatt blir första gången jag ska sova på golvet igen efter operationen, får se hur det går.

Önskar alla en underbar kväll.

Slänger in en bild från promenaden idag, på mig och min make :-)


Kommentarer
Postat av: Daisy

Jag har heller inte kunnat ha ngt av Gina Tricot förr. Men nu så. Blandar friskt med Zara (som jag ALDRIG heller kunnat ha), HM, Gina TRicot, och så lite märkesgrejer. Kul att blanda.



Ni är så söta tillsammans!

Lycka till på din resa

KRAM

2011-04-10 @ 19:49:35
URL: http://daisyspekulerar.blogg.se/
Postat av: Anki Lind

Varför sover du på golvet????

2011-04-11 @ 09:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0