Virus!

Ja, det var det Magnus hade. Inget att göra åt, bara vänta ut tiden till det bättre. Men han är piggare idag så förhoppningsvis vänder det redan nu.

Dagen har gått i stillhetens tecken. Ute har det blåst storm, riktigt kallt. I eftermiddags var vi hemma hos föräldrarna och tog en fika.

I morse när jag gick hem efter att ha lämnat Dennis på skolan så kände jag för första gången efter operationen att jag kunde gå helt obehindrat utan att det gjorde ont i magen. Skönt! Detta betyder att jag kan komma igång med mina snabba promenader igen :-)

För övrigt har det varit hemmapyssel, tvätt och städ. Jag känner av en annan riktigt jobbig sak :-( Nämligen pollen! Jag har alla mediciner hemma utom ögondroppar för dom var slut på apoteket :-( Får se om det kommer hem till nästa vecka. För nån timme sen kliade det så mycke så jag ville bara riva ut ögona :-( Det är en MYCKET jobbig tid detta för oss pollen allergiker.

Jag ska vara barnvakt inatt, till våran f.d grannes 2 grabbar. Hon ska jobba inatt, så jag ska bege mig dit om en stund.

Kommentarer
Postat av: Daisy

Tack för dina härliga fina kommentarer. Jag blir så glad. Stövlar är helt underbart att kunna få på sig nu. Du kommer att älska dem.

Vet du en sak, du kommer att bli bättre med astman och allergin också

Visst är det härligt med promenaderna.

GRATTIS

Kram

2011-04-07 @ 20:02:43
URL: http://daisyspekulerar.blogg.se/
Postat av: Anki Lind

Ah skit också att du ska drabbas av pollen nu när det gått så bra med operationen. Hoppas att Magnus inte smittar dig med viruset. Håller tummarna att du får vara frisk.

Kramar.

2011-04-07 @ 20:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0