Hur kunde jag bara glömma bort Söndagen?????????

Jag fick en dag extra att äta på. Jag fick ost & kex :-) Hur kunde jag som rubriken lyder, glömma bort Söndagen och tro att jag skulle börja flyta då? Nåja, ibland är det bra att glömma :-D

Men nu däremot, nu sitter jag här i största allvarhet. Har varit hos dietisten nu på morgonen och vägt "in" mig. Efter det dags för frukost, som bestod av vaniljshake med kanel i. Det var inte äckligt men tanken på att dricka det i 1 månads tid gjorde det hela lite jobbigare. Men men, den gick ner i alla fall. Har även fått i mig en kopp te, med smak av polkagris. Nu är det bara det jobbigaste kvar......att bälja i sig vatten. Jag måste få i mig 2½ liter vatten dagligen. Jag ska äta 4 påsar shakes/pudding om dagen. Har inte bestämt vilka tider detta kommer att ske på, men det löser sig väl.

Nu mina vänner......är jag igång i alla fall :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0