Laddad!

Dennis och jag är vaken sen nån timme tillbaks, blir snart frukost. Sen bär det av upp till föräldrarna för att umgås med brorsan och hans familj som är på besök från Stockholm. Ska bli underbart att få vara FASTER idag och busa med charmtrollet :-)
Helgen kommer så att säga helt gå åt till att umgås med nära och kära, kvalitetstid kallar jag det för :-)
Var ju i Kalmar igår också, var inom lasarettet och vägde mig hos dietisten. Jag blev glad, hade gått ner 2 kg på drygt 1 vecka. Min enda förklaring till det är att jag var så sjuk förra veckan och inte åt som jag skulle. Men nu har jag ju redan påbörjat de kilon som ska ner innan operationen.....känns så bra :-)
Nu blir det frukost här....önskar alla en toppenbra helg.

Kommentarer
Postat av: anki lind

Heja heja till de -2 kg. När ska du börja med den flytande dieten? Tala om det för mig så kör vi tillsammans.

Skönt med lite egentid för dig, du verkar behöva det nu.

Ska sätta mig och sticka lite nu, häller på med ett stickat lapptäcke till barnbarnsbarnet som kommer i början av maj. Just nu väntar jag på det första barnbarnsbarnets ankomst. Ska bli i mitten av febr.

Det händer saker.

Kram på dig.

2011-02-06 @ 13:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0