Nu är det bestämt!

Idag ringde en sköterska från kirurgmottagningen i Kalmar. Jag läggs in den 22 Mars och opereras den 23. Jag har ett datum, jag slipper undra. Nu är det verkligen snart min tur :-) Jag känner en inre harmoni, känns skönt.

Infon på AF i Tisdags kunde ha varit ogjord, den varade i 40 min. Vi fick lite papper, inget jag inte sett eller hört innan :-( Men jag gjorde min plikt och var närvarande iaf. Däremot blir det nog svettigare på Måndag då jag ska träffa min handläggare på tu man hand. Mina a-kasse dagar är snart slut och jag måste skrivas in i jobb och utvecklingsgarantin. Får se vad det innebär.

Min trötthet fortsätter, vill inte mer. Jag vill vara pigg och orka en massa. Men jag vet att den tiden också kommer.

Nu ska jag snart se utröstningen av veckans Lets Dance, sen väntar sängen.

Kommentarer
Postat av: Anki Lind

BRA att du fått ett datum. Snart är du där. Ska tänka p dig då, skriver in i min almanacka. Vila nu så mycket du kan.

Kramar.

2011-02-12 @ 16:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0