Tredje dagen.....

God morgon! Orkade inte blogga igår kväll, jag var ganska så slut och nere :-(
Dagen/eftermiddagen flöt på ganska så bra. Men kvällen var rena döden, jag bröt ihop igen. Man kunde vrida ur Magnus tröjja av mina tårar :-( Trots detta så har jag INTE fuskat en enda gång. Idag känns det hittills rätt ok, ska befinna mig i nåt som heter ketonfas nu. Alltså, det gäller att variera smak på shakerna för att klara ut det hela. Jag har ju bara 2 smaker. det är vanilj och choklad. Däremot så ser jag till att variera med kryddorna kanel, kardemumma och ingefära. Jag måste ändra strategi för mitt vattendrickande också. Skrev om det på ett forum igår och många varnade för vattenförgiftning. Så idag kämpar jag med vattnet....fast på ett annat sätt.

Ute faller snön och jag är ganska så trött på den :-( Trots att jag har svår pollenallergi så ser jag framemot lite vår och sol :-) Men det ser ut att dröjja i nuläget.

Hoppas ni alla har det bra? Jag vill passa på att tacka alla för ert pepp och stöd, det behövs mer än nånsin kan jag bara tala om.

Kommentarer
Postat av: Anki Lind

Håll ut Maria, det vänder snart. Du kommer att känna dig hur pigg som helst!

Styrkekramar från Anki

2011-02-24 @ 11:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0