Trött.....

Rubriken säger allt :-( Jag vet inte vad som har hänt? Jag är bara så trött och orkeslös. Finns så mycke här hemma som jag borde ta itu med men inte orkar.
Det får helt enkelt vänta tills jag är piggare.
Imorrn ska vi till Habiliteringen i Kalmar med Dennis. Jag ska också en snabbis inom dietisten och ta en specialvikt.
Helgen spenderas i familjens tecken. Min bror med familj kommer ner från Stockholm. Ska bli jättekul att få träffa dom igen. Även hans svärmor som är på besök från Riga :-)
Jag väntar fortfarande på samtalet från vårdplaneringen, inte fullt lika stressad.
Nu blir det lite siesta här.....ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Anki

Hej Maria!

Du får vara trött. Det kanske beror på att det skett en hel del i ditt liv under minst ett halvår tillbaka.

Du har fått Dennis i familjen, du har blivit arbetslös, du väntar och väntar på din operation + att den här vintern har tagit på krafterna.Sådant tar på krafterna fast du inte tror det, kommer i efterskott som ett försenat brev på posten. Det blir ljusare tider nu.....operationen blir av, våren kommer så sakta och snart är sommaren här.

Ta det lugnt och vila dig och släpp så många måsten du kan.

Kram Anki

2011-02-03 @ 20:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0