Avslutning.

Har jag haft med jobbcoachen idag. Vi gjorde en sammanställning på vad som hänt dessa månader då jag gått hos henne. Otroligt vid uppräkning idag hur många jobb jag har sökt egentligen *stolt*.
Det skickas vidare till arbetsförmedlingen och förhoppningsvis så kommer min handläggare att läsa igenom det innan jag kallas nästa gång.

För övrigt har det varit en ganska så slapp dag, Dennis hemma från skolan då han är förkyld :-( Haft en okej flytardag, inget speciellt sug. Hoppas sista veckan fortsätter likadant.

Jag är nervös (läs SKITNERVÖS) för imorrn då jag ska väga mig hos dietisten. Troligen kommer jag inte ens kunna sova inatt :-( Tack o lov ska jag vara där tidigt, redan 07.30. Skönt att ha det gjort så man kan koppla av resten av dagen sen.

Ikväll är det en massa bra på teve (fyran) Först "Halv åtta hos mig", sen "Familjen Annorlunda" och slutligen "En unge i minuten". Allt detta ska ses med njutning :-)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0