Extra stolt....

Ja, idag känner jag mig extra stolt över mig själv. Har inte infunnit nån motivation idag till någon powerwalk. Har varit så trött och kände mig nästan sjuk, ont i halsen och frusen. När jag nästan somnade till i soffan med filten om mig så reste jag på mig och bestämde mig att nu blir det promenad. Jag var tvungen, för min egen skull. På med musik i örona och bara pinna iväg. Det var så skönt i efterhand :-) Hoppas det känns lättare imorrn.

Jag var ju på anställningsintervju idag. Det kändes bra och tjejen jag träffade var hur härlig som helst. Hon tyckte jag passade perfekt för jobbet. MEN....så kommer ju min operation och sjukskrivning liksom lite i vägen :-( Så det jobbet som jag sökte, är inte så stor chans att det blir. Men eventuellt så kunde det bli nåt lite längre fram, vore perfekt. Jag hoppas!

Dennis hade en kompis här ikväll, det är så härligt att se honom så lycklig :-) Dom busade och lekte så himla bra idag. Nu sover han som en slagen hjälte :-)

Jag har nyss fått fotvård av Magnus, hur skönt som helst. Mina fötter har verkligen tagit stryk sista månaden, dom är inte vana att röra på sig så mycke.

Nu ska jag lägga mig, se lite teve och skriva handlingslista tills imorrn.

Kommentarer
Postat av: Anki Lind

Maria!!!!! Du är bara så otroligt duktig och motiverad! Kan du skicka lite motionsmotivation till mig????? Har gått upp ca: 5 kg se´n rökstoppet. Blivit lat(vad det gäller motion)och tycker jag är urtrist som inte tar tag i mig själv.

Nu önskar jag dig en skön helg och lovar att tänka på dig den 23:e.

Kramar i massor fulla med posititivitet och styrka.

2011-03-19 @ 16:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0