Har liksom tappat räkningen.....

Dagarna rullar på och jag fortsätter att KÄMPA med flytet. Hungrig som en varg idag, sitter här med vattenflaskan i vanlig ordning. Ibland önskar jag att man kunde sova bort tiden.

Har varit på arbetsförmedlingen idag, skrevs in i jobb & utvecklingsgarantin. Min handläggare var sjuk så det blev ingen vidare planering. Men jag skulle få en kallelse om ett par veckor igen.

Jag tycker att dagarna för övrigr går väldigt sakta....antar att det är för att jag är hungrig och bara tänker på mat :-( Man borde bo isolerad vid såna här tillfällen.

Nä, jag tror det blir siesta nu.....

Kommentarer
Postat av: Anki Lind

Maria! Du måste hitta på något att göra för att skingra tankarna på att du är hungrig. Är du inte duktig på något handarbete eller annat att lägga händerna på? Då går tiden fortare. Du är DUKTIG och en riktig KÄMPE!!!!!!!!!!!!

Stå på! Snart har du nått ditt mål!!

Kramar från Anki.

2011-03-04 @ 17:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0