Så var också denna dagen gjord.

Vi åkte upp till Trollis direkt efter att ha lämnat Dennis på skolan i morse. Vi jobbade på bra och hann med en himla massa. Samma visa blir det imorrn. På eftermiddagen ska vi på möte i skolan med Dennis fröknar och en kvinna från Habiliteringen.

Jag har ju som sagt haft fruktansvärt ont i fötterna, så idag avstod jag från promenad. Därför kändes det extra bra att jobba med veden för jag har iaf varit igång med nåt aktivt. Däremot blir det nog en promenad imorrn kväll.

I eftermiddag/kväll har det sugit extra mycke i mina tarmar, har varit jätte hungrig och nära på att ta nåt att äta. Droppen var ju dock att jag har bakat bröd ikväll, och det doftar ju så ljuvligt. Jag vet ju hur gott det är med nybakt bröd som är lite ljummet med smör och ost. MEN.....jag har klarat mig ytterligare en dag. Jag börjar se framemot Tisdag då jag ska till diabetestanten och väga mig mm.

Nu blir det sängen här, så man orkar vara aktiv imorrn :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0