Jahopp.....

Ja, vad ska man säga? Har inte skrivit på evigheter, inte mått bra. Jag är fortfarande väldigt trött, men ska göra allt för att försöka piggna till. Det är konstigt vad psyket spelar en spratt för att man inte mår så bra fysiskt :-( Det är så mycke på en gång liksom. Tur det iaf finns mediciner som lindrar en del.
Våren är här iaf och det är väldigt varma dagar just nu. Jag blir sjuk av pollena och trött av både allergin och medicinen.....så det är verkligen inte bara en grej i taget nu.

Dagarna går mestadels åt att vara hos mina föräldrar. Hjälper dom med diverse saker, just nu är det båten som ska avslutas så den kommer i sjön snart :-)

Dennis går i skolan och det flyter på lika bra som vanligt. Motionen lyser med sin frånvaro :-( Men jag hoppas den återkommer när jag piggnar till.

Nu ska jag få i mig lite vatten, sen ringa lite samtal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0