GAH!!!!

Jag är så fruktansvärt besviken på mig själv :-( Har inte uppdaterat bloggen på EVIGHETER. Och just nu känner jag mig rätt så stressad, så jag hinner inte berätta allt som hänt just nu. MEN!! Jag kan göra ett försök att bli bättre på detta från och med 2011.
 Ska nån dag i helgen referera det senaste som hänt sista månaderna. Imorrn är det nyår och jag fattar som sagt inte vart tiden tar vägen.

Om bara en liten stund ska vi åka till stationen och hämta en kompis som kommer från dalarna. Vi har inte setts på flera år så det ska bli kul :-) Imorrn blir vi ett litet gäng här hemma som ska äta lite gott, men annars blir det bara lugnt och skönt. Ja, vi går väl ut framåt midnatt och kollar fyrverkerierna antar jag iaf :-)

Vi har idag varit och hämtat dubbdäck till bilen äntligen, känns lite tryggare på vägarna nu. Har även tagit in ved till mamma och pappa, så dom slipper frysa :-) Städat har vi också hunnit med, hänt en hel del idag.
Nåja, nu ska jag fixa i ordning här så vi kommer iväg. Men ska verkligen ta mig i kragen och uppdatera under helgen igen.

Ha det nu så bra alla och var rädda om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0