Intensiv men rolig dag.

Jag är sjukt trött efter denna dagen. Vi började dagen med att åka till en handelsträdgård för att hämta lite blommor som mamma hade beställt :-) Nästa gång vi kommer upp här så ska även jag köpa lite.

Sen åkte vi till Falla som ligger lite utanför Finspång. Där träffade vi en av mina svågrar med grabb och en av Magnus systersöner. Vädret var underbart och vi satt ute hela dagen. Mitt face kan nu användas som stopplykta, hehe :-)

Efter många timmar i solen så fortsatte vi mot Rejmyre för att träffa våra underbara vänner Micke & Sussi. Alltid lika roligt att träffa dom och vi kan verkligen prata om allt möjligt. Vi känner oss väldigt bekväma mer er. Vi tycker så mycke om er.

Nu är man lagom trött i mössan och ska snart inta sängen, ska bli riktigt skönt. Imorrn blir det upp ganska så tidigt. Vi ska på Jula och kolla lite innan vi ska och besöka en moster till Mattias och Magnus. Och efter det så blir det att brumma hemåt småland igen :-)

Men nu....natt natt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0