Sjuk....

Ja, inte jag men Magnus :-( Han är på väg med sjuktaxi till akuten i Kalmar nu. Han har ont i magen och har bajsat kolsvart i 4 dar nu, flera gånger om dan :-( Hoppas inte att det är nåt allvarligt.
Jag kommer nog inte kunna gå lägga mig än på flera timmar, är alldeles för nervös för det.
Dennis har nyss somnat. Troligen sätter jag på en film och försöker slappna av.

Idag är det för övrigt 2 veckor sen jag opererades, jag fattar inte vart tiden tar vägen. Jag mår bra. Visst är jag lite extra trött men det är väl ändå inte så konstigt. Det absolut svåraste just nu är att dricka så mycke vatten som jag ska och att äta så många gånger. Men jag får träna och träna, förhoppningsvis blir det snart till en vana.

Och inte har jag fått samtalet om jobbet heller trots att jag lämnat meddelande på både svarare och hos telefonist :-( Jag menar, hur svårt är det att lyfta på luren? Nåja, jag ger mig inte. Imorrn ska jag ringa igen.

Idag har vi även skrivit ett kontrakt :-) Ja, vi ska flytta....igen. Men det blir bara några lägenheter bort. Vi har äntligen fått en trea. Nu får även Magnus och jag ett sovrum :-) Ska bli skönt att slippa bädda fram och tillbaks i vardagsrummet som vi fått göra i denna lägenheten. Flytten blir den 1 Juni. Och det verkar som vi ska få helt nytapetserat också, det kommer nog bli kanon :-)

Nu ska jag ta mig lite kvällsfika och slänga på en film. Och samtidigt vänta på att få höra från min älskade make.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0