Första kirurgbesöket!

Usch vilken fruktansvärd huvudvärk jag har ikväll, får se om det går över till migrän eller vartåt det lutar.

 Jag har som sagt varit på mitt första kirurgbesök idag :-) Det var en mycket trevlig läkare. Om allt går bra och enligt tidsplanen så blir det operation om ca 6 månader. Tycker jag ändå är ganska så snabbt. Första steget nu är att bli kallad till dietist som ska gå igenom livet efter op, med mat och så. 4 veckor innan op ska jag också leva på pulverdiet, då jag ska gå ner 10% av min vikt under dom veckorna. Det känns så skönt att allt nu är i rullning :-) Önskar bara att tiden nu går fort fort fort.

Ska alldeles snart mysa ner i sängen och njuta av IDOL......fredagsmys.

Önskar alla en toppenbra helg :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0