Äntligen!

Har varit och lämnat Dennis i skolan. Det verkar bli en underbar dag, solen skiner redan så skönt. Jag har hunnit skicka iväg lite viktiga mail. Snart ska jag ta mig en raggardusch, för jag ska till vårdcentralen senare och ta bort agrafferna :-) Äntligen ska jag bli av med dom, hoppas bara på att det har läkt som det ska.

I eftermiddag ska jag till barnmorskemottagningen, där en läkare ska sätta in p-stav i armen. Detta är nåt som jag gör mot min vilja men som jag MÅSTE göra p.g.a att det skulle kunna innebära livsfara att bli gravid de 2 första åren efter en Gastric Bypass operation. Jag ska se om jag bloggar mer om detta ämne en annan dag, så jag kan förklara mer hur jag menar och känner.

Jag väntar också på samtal ang jobb, lämnade meddelande på telesvarare igår och har inget hört sen dess. Ringer dom inte under dagen så ringer jag dom imorrn igen och jagar :-) Det gäller att ligga i, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0