Lördag!

Idag har vi träffat nya hyresvärden, det var en mycke trevlig prick. Vi ska ju byta lägenhet, inom samma bolag. Regnet har hängt i luften, annars var det väldigt skönt ute.

Jag känner mig bättre, har inte alls lika ont. Igår stod jag till och med vid klyven nån timme :-) Hoppas det fortsätter såhär. Jag tog nyss min sista spruta för att motverka blodproppar, skönt att slippa dom.

Kvällen blir lugn, teve och mys med familjen.

Imorrn ska vi upp till föräldrarna, hjälpa dom att ta in lite ved.

Önskar alla en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Anki Lind

Hej skönt att höra att det går framåt. Snart är sommaren här och du kommer att må toppen.



Kramar Anki

2011-04-02 @ 21:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0