En massa gott kvar......

Ja men hur i hela världen ska detta gå???? Vi är barnfria och skulle mysa med en massa gott, extra eftersom det är min "sista" chans. Men vad händer? Jo, jag blev så mätt efter maten så nu orkar jag inget av dom andra grejorna vi skulle ha :-( Nu finns det en massa ost & kex kvar som jag ska frestas av *suck* En del av mig säger att jag kan vänta till Måndag innan jag börjar flyta, för då kan jag njuta av osten o det imorrn. MEN.....hur sugen jag än är så VILL jag börja flyta imorrn. Har liksom bestämt mig ju. Varför är jag då så kluven?? Gah!
Nu vill jag bara dra täcket över mig och önska att allt vore överstökat.

Buona notte.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0