Fjärde dagen......

Är så trött om kvällarna att jag inte orkar blogga :-( Men gårdagen gick oväntat bra. Jag var mycke lugnare, det det gäller matbiten. Var inte alls så sugen på allt möjligt som jag varit innan. Däremot är det lite annat som just nu gör mig helt slut och ledsen. Jag hoppas det löser sig snart.

Just nu är vi på väg till Norrköping/Rejmyre. Ska äntligen få träffa våra gamla grannar, som jag saknat så mycke. Inatt ska vi sova hos moster och imorrn hämtar vi Dennis och åker hemåt småland igen.

Magen kurrar, jag är HUNGRIG :-( Kan inte bälja i mig en massa vatten heller nu när vi åker bil. Då får vi stanna på pissepaus var femte minut :-S

Hur som helst, solen skiner och Sverige är vackert :-)


Kommentarer
Postat av: Anki Lind

BRA jobbat Maria!!!!!

Det vänder nu. Önskar dig en massa styrka nu, det behöver du. Krama Dennis från mig.

Hälsa Magnus och JÄTTE kram till dig, du är så duktig!

Anki

2011-02-25 @ 18:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0