Blandade känslor!

Idag har det varit en omtumlande dag. Var ju på det efterlängtade besöket hos dietisten idag som jag har tjatat om hur länge som helst.
 Jag fick ett definitivt godkännande och till och med en guldstjärna för jag var så påläst.
 Gissa om jag var lycklig? Enormt! I två minuter....sen fick jag ett telefonsamtal av gubben. Pappa hade varit på djursjukhuset och tagit bort vovven Queen. Det var som om hela världen ramlade ihop, inget var relevant just då. Det gör så fruktansvärt ont i mig. Queen och jag har alltid haft en speciell connection till varann. Kan inte känna glädje över operationen ens :-( Men jag hoppas ju och tror det kommer kännas mycke bättre imorrn. Jag borde jubla....men kan inte.
Nu hoppas jag kunna få sova inatt för jag är helt slut av denna dagen.

Ser framemot en förhoppningsvis bättre dag imorrn...natti natti.

Kommentarer
Postat av: Anki Lind

Ja du Maria. Ibland kör det ihop sig riktigt ordentligt. Nu hoppas jag att du samlar krafter inför operationen så du blir stark och glad igen. Jag önskar dig all lycka inför det som ska ske.

Kramar Anki

2011-01-21 @ 17:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0