Dennis hemma igen....

Nu är Dennis hemma och vardagen tillbaks. Idag har jag ont i skallen, inget vidare :-( Hoppas det släpper så småningom. För ikväll är det nåt på teve som jag har väntat på, nämligen Let's Dance :-)

Är hos mina föräldrar som inte är hemma. Dom är i Stockholm hos min bror och hans familj. Men vi passar hus och hundar. Så skönt att få "leva" på landet emellanåt.

För övrigt så längtar jag bara till dietist besöket den 20 Jan. Nyckelkursen jag går på är så givande och vi är ett härligt gäng. Jag blir mer o mer beslutsam om att jag verkligen vill genomgå detta....trots dom risker som finns. Jag har en underbar familj som stöttar mig till 100%

Nu blir det lite vila här, sen laddar vi för dans :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0