Rutiner!

Vardagen är tillbaks och Dennis har börjat skolan igen. Det är så skönt när dom "vanliga" rutinerna kommer igång igen. Det mesta funkar som det ska då :-)

Igår var jag i Kalmar på nyckelkursen igen. Jag tycker det är så enormt bra och givande, borde vara obligatoriskt för alla som ska göra samma viktresa. Vi är ett underbart gäng :-)

Har idag träffat min jobbcoach och fått iväg iaf 4 ansökningar. Tycker jag är helt ok. Bara o hoppas att man får svar också.

För övrigt så har det slagit slint i huvvet också....eller inte slagit slint kanske, men jag har tunnelseende :-( Jag kan bara tänka på nästa Torsdag då jag ska till dietisten. Blandade känslor. Jag är lycklig, längtar.....men samtidigt är jag JÄTTE rädd att få ett nej. Men varför skulle jag få det? Måste försöka släppa det nu, jag får helt enkelt bara vänta och se.

Nu blir det att lägga Dennis och sen se Mästerkocken med älsklingen. Se om det är nåt program som tilltalar än. Just nu kan jag se såna program men förhoppningsvis betackar jag mig för såna program om några veckor :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0