Sköna Fredag!

Idag har vi varit hos mina föräldrar och hjälpt dom med veden. Får snart bli en heldag, börjar sina i boa :-(

Efter att vi kom hem så har vi ätit korvstroganoff och bakat :-) Jag har gjort min alldeles första banankaka, hittade ett recept på nätet. Det doftar underbart ljuvligt här nu, har precis tagit ut den ur ugnen. Ska avnjuta den lite senare :-)

Dennis och jag ska snart hoppa in i duschen och skrubba oss rena *L* Är ju dock Fredag :-)

I helgen har vi inte planerat nåt speciellt, ska försöka vara ute en del om vädret tillåter.

Behöver ju inte säga att jag längtar tills på Torsdag heller ;-) Men jag kan säga att jag längtar tills på Torsdag :-)

Poppar Sonata Arctica för fullt här, blir på glatt humör.

Önskar alla en toppenbra helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va skönt med en ledig helg. Låter fantastiskt! =)

Och Mia, jag håller tummarna på torsdag. Allt kommer att gå hur bra som helst, det är jag helt säker på!!



KRAM

2011-01-15 @ 11:37:18
URL: http://honanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0