Lite si och så.....

Nu har det gått ett par dagar utan uppdatering. Jag har inte varit helt kurant. Haft missödet MIGRÄN :-( Bara att konstatera att den skiten inte försvann med operationen iaf.
Jag har legat plattfall och tryckt i mig mediciner. Något som för övrigt är mycket obehagligt efter operation. Förut kunde jag ta en "näve" tabletter samtidigt. Men nu får jag svälja dom en och en. Det känns som att dom fastnar på halva vägen, väldigt jobbigt. Den andra biten jag kämpar med är att få i mig vatten emellan måltiderna. Jag äter lite för dåligt också. MÅSTE få in vanan och göra rätt, annars kan det bli tok detta. Jag längtar till purétiden då jag kan variera lite mera och lättare få i mig protein. Tänkte börja lite försiktigt på Måndag.
Annars har det inte hänt så mycke här de sista dagarna.

Klockan är sent och jag ska i säng. Imorrn ska jag ta itu med lite pappersarbete.

Förhoppningsvis har jag ork att skriva mer imorrn också.

Natti från mig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0