Söndag....

Denna dagen gick åt mestadels i Trollis och att jobba med veden. Dessutom i sådant tempo att jag till och med svettades :-) Är sån skön känsla att känna svetten när man jobbar på.
Jag har svårt att dricka kallt vatten utomhus när det är kallt, så jag trodde jag skulle få jobbigt att klara av vattenmängden idag. Men tydligen har jag svettats så pass att kroppen drog åt sig som en svamp. Är redan uppe i 3 liter och hela kvällen kvar, så det blir säkerligen nån liter till :-)
Jag vägde mig idag på vågen hos mina föräldrar och enligt den har det knappt hänt ett jota. Men det MÅSTE ju bara vara fel på vågen! Klart man måste ha gått ner om man inte ätit på 3 veckor?! Och jag känner ju det. Men klart jag blir nervös :-( Vill ju klara mina kilon och inte riskera att bli nekad op. Aldrig har jag väl längtat så mycke efter att få väga mig som nu. Vill att det ska bli Tisdag, vill ha bekräftelse. Vill kunna känna mig lugn. Blir jobbiga dygn fram tills jag får svar :-(

Nu blir det att lägga sig och se film med min älskade familj :-)

Kommentarer
Postat av: Anki Lind

Hej och hå!!!! Det är klart att du gått ner i vikt. Du ska gå efter samma våg hela tiden. Håller tummarna det vet du.

Kram!

2011-03-13 @ 23:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0