Sova borta.

Ja, som rubriken lyder så sover jag inte hemma inatt. Men inte långt ifrån heller :-D Sover inne hos grannen för att passa hennes grabbar medans hon jobbar inatt. Det är så roligt att ha en nygammal granne igen. Vi känner varandra och ställer upp för varandra på olika sätt och vis. Dessutom så går Dennis och den ena killen i samma klass :-D Dagen idag har för övrigt varit under all kritik. Jag har varit fruktansvärt trött och frusen. Sov hela förmiddagen utan att bli piggare. Jag ligger redan och längtar efter att få sova igen :-S Imorrn är det Fredag och jag hoppas på att vara piggare så man orkar vara trevlig med familj och vänner. Nu ska jag slå ihop mina gröna och önskar alla en god natts sömn :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0