Denna veckan närmar sig sitt slut

Kom aldrig iväg till brorsorna förut. Däremot fick VI besök, av pappa och mamma :-) Alltid lika underbart att träffa dom.

Nu är det bara några timmar kvar på denna veckan....sen väntar nya äventyr. Jag kan redan nu säga att dendär läkaren som skulle höra av sig förra veckan, aldrig hörde av sig :-( MYCKET beklagligt! Men jag skrev i morse ett nytt inlägg i mina vårdkontakter, och talade nu om att jag inte vill bli kontaktad av nån annan än just MIN husläkare. Så det blir ytterligare 1 veckas väntande.

Just nu är det en hel del olika saker vi väntar på faktiskt....kanske kommer det upp här vartefter?

Nu kallar sängen, vill vakna pigg och utvilad imorrn :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0