Kaos

Ja, det är vad det är i mitt huvud idag :-( Bara såååååå mycke som händer just nu, mycket av det på jobbet. Många frågor finns det som måste besvaras. Man mår inte bra av ovisshet. Inget vidare med stress och oros mage. Hoppas att det redan om 1 vecka känns mycke bättre.

Men jag är glad också. Ni vet ju att jag har väntat på att bli kontaktad av min läkare. På Tisdag nästa vecka har jag en telefontid med honom...äntligen. Om allt går bra då, så kanske jag avslöjar min "hemlighet" :-) Finns ju en anledning till varför jag vill ha kontakt med läkaren.

Imorrn är det jobb, dock inte sista dan denna veckan. Ska nämligen jobba på Söndag också.....kommer nog bli kul :-)

Nu blir det nattspruta här, sen närkontakt med kudden :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0