Uppe igen

Idag var ytterligare en sån morgon då jag gärna kunnat ligga kvar i sängen. En del sömnproblem har infunnit sig inatt.

Snart dags att bege sig mot jobbet, ska hämta leverans från Fenix idag me :-) Så det blir såndär god doft i heeeeela bilen igen.

Hoppas ärligt att denna dagen går fort.

Min handledare på AF ringde igår morse, jag skulle komma dit på em och skriva under ett papper. Men när jag kom dit så satt hon i möte. Hon hade INTE nämnt om nåt möte i telefonen. Jag kunde inte vänta kvar för då hade jag missat min buss. Jag skrev ett mail till henne på hur besviken jag var. Hon kunde ju ha lämnat papperet i receptionen *suck* Så jag är ganska säker på att hon kommer att ringa mig denna morgon också, och idag tror jag verkligen inte hon är så glad.....hehe. Men det bjuder jag på, idag iaf :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0