Nu händer det!

Är i Norrköping hos moster. Vi har haft en myskväll i soffan med god mat och dryck, tittat på Idol. Tidigare ikväll så har vi badat och bastat.....bara sååååå skönt :-) Vi försöker ladda batterierna så mycke vi bara kan nu när Dennis inte är hos oss. Men jag saknar honom redan!

Igår fick jag nåt som jag väntat på ett tag nu, nämligen kallelsen till kirurgen. Men trodde dom hade förväxlat mig med en annan patient först, för det stod att jag skulle lämna prover för magsårskontroll. Så jag ringde dom idag för att kolla en extra gång. Men det stämde! Dom brukar av ren rutin kolla sånt, eftersom man kan bli väldigt sjuk ifall man gör en Gastric Bypass med dom symtomen. Så på Måndag morgon har jag tid på vårdcentralen för att lämna diverse prover, vissa mindre roliga. Och sen blir det besök hos kirurgen på Fredag. Jag hade en tanke, men vet inte om den stämmer dock. Rent teoretiskt BORDE det inte vara alltför lång väntetid till självaste operationen, med tanke på att jag ska ta dessa prover nästa vecka. För jag menar......om tiden springer iväg alltför långt, så blir ju mina provsvar inaktiva. Tänker jag galet? Eller är det en logisk tanke? Hur som helst så känns det hur bra som helst att det är igång :-)

Nu ska här sovas iaf...natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0