Femte dagen....

Igår var en speciell "ätardag". På resande fot var det extra viktigt att tänka på alla grejor man skulle ha me till mina shakes :-) När vi var i Kalmar så var det dags för lunchen. Medans Magnus gick in på en mack och köpte korv så satt jag kvar i bilen och skaka chokladshake :-)
Resan gick så otroligt bra och snabbt, aldrig förut gått så snabbt ner. Och det ska tilläggas att hastigheten hölls :-) Vid 17 tiden anlände vi Rejmyre och våra underbara vänner. Det var så härligt att få träffa dom igen och bara få skratta, ventilera. Jag hoppas inte det dröjer lika länge till nästa gång vi ses. Summa av dagen = UNDERBAR.

MEN det finns trots detta tankar, orosmoment, förvirring, beslutsångest om diverse saker. Jag måste ta ett beslut innan Måndag.

Sitter nu hos moster och har sovit ganska bra inatt, trots madrass på golvet. Magen kurrar och jag känner mig hungrig. Ska för första gången prova att ta en pudding till frukost, kanske håller mig mätt längre. Bara tagit sån till kvällen innan. Kan va intressant att prova.

En jätterolig grej förresten, är att jag på dessa 5 dagar har gått ner. Jag vet inte hur mycke, för vi äger ingen våg. Men när jag skulle klä på mig igår morse så kändes det helt "annorlunda". Kläderna satt liksom inte åt :-)

Näpp, nu blir det frukost......ha en bra dag :-D

Kommentarer
Postat av: Anki Lind

Härligt Maria!

Istället för våg....använd måttband, det är lite kuligare. Där blir det fler cm per gång än kilon. Bra jobbat fortsätt så.

Kram från Anki

2011-02-26 @ 14:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0