På tillfälligt besök!

Ja, jag pratar om min energi jag haft idag. Har varit trött i flera veckor och inte orkat ta itu med nånting. Hemmet har förfallit :-( Men idag tog jag igen det med råge. Det är jättefint och rent hemma nu, verkligen skönt att ha fått i ordning. Haft sån ångest över det.

 Men nu sitter jag här, JÄTTE trött. Är hos en väninna över natten (barnvakt) Hade tänkt se en film nu innan jag lägger mig men tror inte jag kommer att orka hålla ögonen öppna.

Besöket på arbetsförmedlingen igår gav inte mycke, jag lyckades ännu en gång bli besviken på min handläggare. Vi ska träffas den 4 Mars nästa gång, jag pustar ut till dess.

Nu blir det natt natt och så hoppas jag barnen sover heeeeela natten ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Va skönt att energin kom tillbaka om än tillfälligt. Och va härligt att du har fått en op-tid!



Jag tror på dig kompis!

Kram

2011-02-18 @ 07:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0