Bättre.....

Som rubriken säger så känner jag mig lite bättre till mods idag. Men det har varit några fruktansvärda dagar av saknad efter vovvan Queen :-( Jag har lipat så jag haft huvudvärk. Det kommer fortfarande ta tid att acceptera att hon inte finns mer, men jag ska verkligen göra så gott jag kan.

Har så mycke annat att fokusera på också just nu. Jag har idag beställt mina shakes jag ska ha under flytperioden innan operationen. Dom kommer under nästa vecka, så nu är jag redo. Bara att vänta på vårdplaneringen ska ringa upp och ge mig ett datum till op. Det är lite svårt att fatta att det här verkligen händer. Och jag tycker det har gått fort också. Många har väntat i flera år för att komma såhär långt. Jag hade min första läkarkontakt om det i slutet av September. Otroligt! Jag kan inte säga HUR länge det tar tills det är min tur. Men dietisten sa att det INTE är lång kö just nu. Hon visste några som fått tid i mitten av Februari och menade att jag kanske kunde få tid där efter.....vilket skulle kunna bli i slutet av Februari. Jag ska försöka att inte tänka för mycke på det, vill inte bli besviken. Men visst vill jag, det ska jag ärligt säga.

Vi är bortbjudna på middag idag, ska bli så himla kul att få komma till färdig dukat bord med mat :-)

Önskar alla en fortsatt bra helg. Och så vill jag tacka alla som stöttar mig i detta hjul jag snurrat in mig i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0