Blodsockerfall!!

Ja, det har jag haft nu 2 dar på rad :-( Första gången det inträffar sen jag fick diabetes för 2 år sen. Så imorrn ska jag ringa min diabetessköterska o höra om hon har tid me mig. Jag kanske måste ändra insulindos, vad vet jag. Vill iaf kolla upp det, för man blir dock lite orolig.

Idag har jag skött om hemmet en del, dammsugat och skurat. Behövdes kan jag tillägga.

Det är jättesvårt att njuta av att vara ute nu, då det är så halt :-( Jag vågar inte ge mig ut på promenad ens, känner mig som en fånge i mitt hem. Men det ska väl bli bättre me tiden hoppas jag.

Imorrn ska jag till Kalmar på nyckelkursen igen, ser framemot det. Jag är en person som har STORA problem att slappna av. Men på kursen kör vi nåt som heter "mindfullness" och det tar mig faktiskt ner på jorden en stund :-)

På Onsdag kommer en av mina bröder och några kompisar hit, då vi ska ha bakdag :-) Nåt jag också ser framemot med förtjusning.

Och sen......sen är det Torsdag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0