Ny dag, nytt år!

Nyårsaftonen blev inte alls som tänkt. Visst var maten god och sällskapet det bästa. Men jag insjuknade i migrän och Anna fick hög feber :-( Vi var inte alls på hugget, vi var helt slut mer eller mindre. Kändes som man förstörde för dom andra. Men vad ska man göra om man inte mår bra då. Så det hela gick VÄLDIGT lugnt till.

Jag har migrän även idag, inget vidare alls. Ska snart ställa mig och steka pannkakor är det tänkt. Vi har ju besök från dalarna :-) Vi är alla 3 för övrigt väldigt sega idag.

Men en sak är jag ganska säker på trots allt. Jag tror, vill och hoppas att 2011 kommer bli ett toppen år på flera plan. Mer detaljer kommer senare :-)

Ha en fortsatt bra nyårsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0