Blir galen.....

Idag har jag tagit bort "plåstrena" på titthålen. Tänkte det kunde vara bra att lufta dom lite, kanske läker fortare. Det kliar som sjutton, så det är ju ett gott tecken iaf.

Har också gått en promenad på ca 3 km, i LUGN takt. Var så underbart väder, svårt att motstå. Under eftermiddagen var vi hemma hos mamma o pappa. Magnus och Dennis var ute och grejade med diverse saker, medans jag höll mamma sällskap inne.

Annars har allt gått i lugnens tecken. Jag fortsätter att kämpa med mat och dryck. Konstigt det där med att inte riktigt känna sig hungrig. Ändå MÅSTE jag äta.

Nu ska jag surfa lite innan det blir läggdags.

Bjuder på ett titthål ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0