Chillardag!

I morse efter att vi hade lämnat Dennis på skolan så åkte vi till vårdcentralen. Magnus hade träff med våran underbara husläkare som skulle fylla i ett läkarutlåtande ang fortsatt körkortstillstånd. Magnus fick en fruktansvärd huvudvärk efter det, så när vi kom hem gick han och la sig pladask. Och han har legat hela dagen. Jag hämtade Dennis på skolan och han var lika pigg och glad som vanligt. Hemma tog vi det lugnt och bara mös Dennis och jag. Skönt och välkommet med såna dagar.

Idag har det varit extra jobbigt med att få i sig vatten :-( Jag får nog vara glad för alla vitaminer jag pillar i mig, de kan verkligen behövas. Ska snart ta mig ett glas morotsjuice.

Inga direkta planer finns för imorrn heller, bara ta dagen som den kommer. Jag ska ringa om lite jobb och sånt.

Nu blir det lite tevetitt här, sen sooooova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0