En svåger bara sådär.....

Idag har varit en rolig dag, jag har fått en svåger till :-) Nu undrar ni säkert hur det gått till. Jo, Magnus har en bror som han inte haft kontakt med på ett tiotal år av olika anledningar. Igår hördes dom på telefon och idag kom han (svåger) ner hit och hälsade på oss. Med sig hade han sin son. Det var verkligen jätte roligt att dom kom och jag är så glad att dom återatgit kontakten efter så många år. Det har varit mycke känslor och tankar så huvvet snurrar och jag är trött. Så det blir tidig säng här.

Just det. Jag har blivit förkyld också :-( Nåt jag verkligen hoppas försvinner snart, helst inom några dar (med tanke på operation)

Hoppas ni alla har en bra helg.

Och Anki! Tack ännu en gång för allt ditt stöd. Jag blir lika glad varenda gång du skriver :-) Kram på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0