Gomiddag!

Har just kommit hem efter att ha varit i Trollis och hämtat Magnus och Mattias som har varit i skogen och hämtat hem några träd. Kom lagom upp till maten var klar och det doftade så gott. Det gick bra trots allt, jag satte mig med en kopp kaffe medans de andra åt. Och när min älskade pappa sa att det på nåt sätt syntes att jag har gått ner så glömde jag bort matlukten och att jag var hungrig :-) Tack pappa, du gjorde min dag.

Idag vet jag inte riktigt hur det blir med motion, kanske blir det lite hoppande till musik ikväll. Det återstår att se.

Det blir ju så klart att se finalen av melodifestivalen här ikväll. 

Hoppas ni alla har en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Anki Lind

Hej Maria!

Jag gillar din inställning. Håller tummarna för ett glädjande besked vid vägningen nästa vecka. Har du inte gått ner i vikt är det nå´t fel!

Kram och ha en skön helg.

Anki

2011-03-12 @ 17:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0