Jahopp.....

Dagen har rullat på trots allt. Men jag sitter här med flaskan, det börjar bli en riktig vana nu. Jag som har varit så dålig på att dricka vatten innan.

Tack Anki för all din uppmuntran och peppning, det betyder jätte mycke för mig. Och precis som du säger, så borde jag aktivera mig med nåt......det sa Magnus också i morse. Men jag orkar ju inte ta för mig nåt :-( Men jag borde, och jag ska verkligen försöka komma igång med nåt efter helgen. Har funderat på scrapbooking ;-) 

Ikväll blir det Lets Dance här, en riktigt lugn kväll. Fredagsmyset kommer att bestå av Modifasts vaniljpudding....eller choklad, har inte riktigt bestämt mig ännu.

Önskar alla en toppentrevlig kväll.

På bilden intar jag en shake :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0