Makalöst trött!

Ja, så känner jag mig just nu. Idag har det blivit mycke och snabba promenader. Jag har druckit massor med vatten. Jag har egentligen en påse Modifast kvar att äta idag men tanken på det gör mig spyfärdig. Jag vet att det är viktigt att äta alla för att få i sig den näringen man behöver.

Har inte hänt så mycke annat idag, jo fått hemmet städat också :-) Inte en dag för tidigt.

Imorrn blir det att gå upp tidigt, en massa som ska göras i ordning inför trippen till Växjö. Ska nämligen på anställningsintervju imorrn :-) Jag befarar dock att dom tycker min sjukskrivning kommer väldigt olämpligt, men vi får se vad dom säger.

Nu blir det sängen här, kommer att somna ovaggad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0