Sjuuuuukt trött!

Som rubriken lyder så är det just så jag känner. Tack vare knappt nån sömn förra natten så sitter jag nu här och känner mig nästan sjuk. Jag är tung i huvet, känner mig full och sluddrar. Beror väl delvis på smärtstillande också.

Men dagen har varit kanon, vi gick en riktigt lång promenad i det vackra vädret. Lite öm i fötterna är man allt, men det känns säkert bättre imorrn.

Har plockat lite här hemma också, Dennis fick nya gardiner i sitt rum. Ska se om jag orkar fortsätta imorrn med diverse bestyr.

Men nu blir det sängen och förhoppningsvis en bra natt med mycke sömn.

Kommentarer
Postat av: Anki Lind

Vila dig idag. Du behöver krafter till operationen. Tänk på att du äter minimalt med mat just nu.

Tänker på dig.



Kramar.

2011-03-07 @ 09:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0