Träningsvärk!

Ja, det har jag idag. Men inte så illa att jag inte kan röra på mig. I förmiddags blev det en promenad runt sjön med en väninna. Sen gick vi hem och drack en kopp te och pratade lite skit :-)

Hämtade Dennis på skolan och gick sen ett varv runt sjön igen :-) Och precis när vi kom hem så ringde Magnus och frågade om vi ville komma och möta honom på Trollis vägen. Sagt och gjort, vi hade inte ens hunnit klä av oss....så det var bara att pinna iväg igen. Så ja, det har nog blivit en 7 kilometers promenad idag iaf :-) Imorrn bitti blir det milarundan med väninnan och hennes vovve. Känns skönt att ha kommit igång med att röra på sig.

Imorrn ska jag även till jobbcoachen. För övrigt har dagen flytit på bra, är inne i ett bra stim nu :-)

Snart är det lite kvällsmat och läggning av Dennis. Efter det blir det film med min älskade make :-)

OCH....jag hoppas få sova inatt, för det vart ju inget förra natten heller :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0