Vilken befrielse!

Morgonbesöket hos dietisten gick oväntat bra. Mitt blodsockervärde var mycke bättre än sist. Jag behöver inte ens ta insulin just nu, utan ska bara ta tabletter och se hur det funkar. Får hålla det under uppsikt. Jag hade gått ner 10,2 kilo och minskat 5 cm i midjan :-) Nu är det bara 1 vecka kvar till op och jag måste ner 3 kilo denna veckan. Känner en viss press, men det SKA gå. Har lagt upp en strategi som jag tror på, blir mycke aktiviteter.

Direkt efter dietistbesöket begav vi oss till Trollis och tog oss an veden. Allt flöt på bra, jag hämtade Dennis på skolan när han slutat och sen tillbaks till veden :-) Jag har dock känningar i armarna, som jag är lite orolig för att det ska kännas värre imorrn. Men det återstår att se. Just imorrn tänkte jag ta uppehåll vad det gäller veden. Ska ägna mig åt hemmet och dess göromål. Ringa lite samtal och sånt. Sen blir det såklart powerwalks, 2 stycken har jag iaf planerat :-)

Nu blir det en film tror jag, sen nalkas sängen. Nu kan jag iaf slappna av mer än igår kväll :-D

Kommentarer
Postat av: Anki Lind

Vilken hälsovinst du har fått! Jättehärligt....är lite avundsjuk på dina tappade kilon.....men himla glad för din skull.

Kramar, tänker på dig när det är dags.

Anki.

2011-03-16 @ 19:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0